Chessie & Fela !♥

Jag och Farfar gick en sväng till Grannarna och myste med hundarna :) ♥

Det var bara Fela som var busig idag , Chessie latade mest ;)♥

Om ni undrar så är dom av rasen , Rhodesian Rideback , om det nu stavas så :P ♥

Chessie är mamman , och Fela barnet :)




Jag kollade igenom några bilder på datorn för ca 10 minuter sen ,
Och hittade massa bilder på Mig och Luna ,från en hopplektion,  ridlägret 2008 . ♥
Sjukt roligt var det , Kommer aldrig glömma det ridlägret Med Luna , ♥

Jag tänker snart äta kvällsfika , gå och lägga mig och sova :)
Kanske bloggar imorgon bitti , men sen hörs vi inte på 3-4 dagar :)

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin häst, önska att jag kunde rida. Provade på det en gång och det gick inge vidare...:P Love your blogg design!

2009-08-11 @ 21:45:45
URL: http://purplepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0