vad var det jag sa

Okej, jag kan typ inte ens gå på grund av den här förbannade träningsvärken. Aja, det är väl bara att bita ihop.
 
Idag efter skolan ska jag till farmor och sy med Emma, tävling nästa helg så vi ska göra en dräkt till den. Men inte den riktiga dräkten utan denna blir bara tillfällig för vi hinner inte göra den riktiga på en vecka typ..
 
 
Sedan ska jag nog hem en snabbis innan jag åker till dansen. Efter dansen ska jag till pappa och blir där resten av veckan.
 
På torsdag ska jag ta spruta också... brukar inte vara speciellt rädd för sprutor.. Men sedan svininfluensan och den sprutan som gjorde så sjukt ont, så har jag typ blivit rädd.. Uscha.
 
Love to all of you readers ♥
 
puss
 
 
bilden är från den första tävlingen jag var på 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0