zumba baby, zumba!

Godmorgon !
 
Är fortfarande sjuk, men väljer att gå på skolan idag ändå och försöka ta igen så mycket som möjligt. Går liksom i nian nu och en dum förkylning ska inte få påverka mina betyg minsann!
 
Igår kväll tog mamma med mig på zumba. Haha, och då bestämde vi oss för att börja. Det var så otroligt kul. Ja, jag dansade när jag var sjuk, men det är inte värre idag det är ungefär lika som igår. 
 
Alla som aldrig dansat zumba, borde verkligen pröva det ! Hur kul som helst, men framför allt jobbigt.
 
 
Efter skolan idag ska jag nog hem, plugga, blogga , äta osv innan jag sticker på dansen.
 
 
Btw, ser ni att designen har ändrats? Ja, jag håller på att fixa en ny. Ha tålamod ! :D
hörs senare då!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0