jag lever

Hej  ! Längesen jag bloggade. Sorry, men jag har inte haft tid.
Men jag hoppas ni följer mig på instagram. För där uppdaterar jag varje dag.
 
I fredags så var jag med kusin ett tag på dagen. Sedan åkte jag till mormor. Åt jättegod mat och hade det superbra.
 
Igår åkte jag in på stan med Julia. Köpte ett par nya dansskor. Som jag visar någon annan dag. 
Sedan åkte vi hem till henne, och åt. Sedan kom Molly. Vi drog till odensala. Träffade massa folk och sedan drog vi hem till julia. Jag och Molly drack te och fikade lite medan julia och elliot kollade på tv. Supermysigt!
Somnade väl runt 12 kanske. 
 
Idag har jag dansat. och nu är jag hemma hos mammsen. Har precis packat upp och ska snart hoppa ner i ett varmt bad.
 
Ha det bra !

puss
 
 




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt din mössa? :)

2012-09-10 @ 08:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0