ingenting kan stoppa mig

Hej på er !
 
Är hemma nu. Har varit på stan hela dagen med Kusin, vovvarna och efter några timmar kom även joakim och var med oss. Vi fikade med honom och sedan runt tre så gick kusin hem med vovvsingarna. Så då väntade vi i stan till bussen kom och åkte hem. När jag kom hem gosade och lekte jag med Leon. 
 
Igår efter begravningen åkte jag direkt till kusin. Vi tog med oss vovvarna på en promenad till ica maxi, köpte lite gotta och sedan satte vi oss framför teven och bara myste, och såklart pratade massor. 
 
Vaknade runt sju imorse av att vovvarna ville ut och kissa. så då var det bara att kliva upp då.. 
 
Vet inte riktigt vad som händer ikväll... Men här får ni i alla fall lite bilder från igår och idag !
 




Mamma och mathias ska äta surströmming ikväll med massa grannar. Så jag jakob och joakim ska snart sätta igång och laga egen mat här hemma.

vi hörs.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0