hungrig som ett as



 
 
Håller på att svälta ihjäl känns det som. Men snart är maten färdig ! Hihi.
Medan jag väntar på att maten ska bli klar så passar jag på att blogga lite.
 
Min dag har varit ganska jobbig, min kropp mår inte alls bra.. men efter skolan så åkte jag ner på stan med Julia och Samuel. Fixade lite saker och så !
Om en timme tar jag bussen till dansen .
 
Jag är sjukt pepp inför helgen, inte vart ute med vännerna på hur länge som helst. Men i helgen då ska jag ut och leva livet som förr . Haha. 
 
 
Kan lika gärna berätta lite om resten av dagarna också. Imorgon skola, sedan ner på stan en lite kort sväng innan jag sticker till mormor och äter. Efter det - dans!
 
 
Fredag utgång, lördag utgång söndag dans ! 
 
Hörs.
 
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0