helt slut efter denna dag

 
 
 
Min kropp och mitt huvud.... ja, alltså det går inte att beskriva vilken jobbig ( men rolig ) dag detta varit.
Först typ minst 3 timmars plugg, sedan zumba i en timme. På zumban svettas man som en jag vet inte vad. Direkt när jag kom hem från Zumban, stretchade och styrketränade jag. Körde mage och rygg. FUCK vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon. Men det är de ju självklart värt. Btw, börjar verkligen bygga muskler nu känner jag. Gått upp 2 kg sedan förra måndagen. Weho, I will be fit fit fit !!! 
 
Har i alla fall duschat och fräshat till mig. Så nu ska jag bara läsa lite SO innan jag gör mig redo för morgondagen.
Mer om den imorgon bitti.
 
Kram på er !
 
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0