Onsdag

Godmorgon mina hjärtan.
Idag är det en sådan dag då jag bara vill skrika ut att livet är så underbart. vaknat flera dagar i rad av ett lyckorus..? sjukt härligt känsla. Vill inte att den ska försvinna.
Idag efter skolan är jag förhoppningsvis lika glad och pigg som nu, dessutom också nöjd för att spanskaprovet förmodligen gick bra.. Hehe. Peppapeppapeppa.
Sedan vid fyra börjar min konfa, och efter den vet jag inte riktigt vad som händer.
Får frågor varje dag om vad jag gör för rump- och magövningar. Klicka här för att se ungefär hur jag gör. Har lagt till lite övningar också nu.
Bjuder er på dagens outfit också idag :)
Hoppas ni får en toppen dag!
Love to you
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0