Tack för den här helgen stockholm !

Godmorgon !
Ligger fortfrande i sängen, Julia sover men jag kunde verkligen inte sova längre. Jag ska alldeles strax börja packa.
Tåget går klockan 13:56, och vi är framme i östersund runt 7 tiden ikväll. Ska bli skönt att komma hem, men ni ska bara veta hur underbart jävla roligt jag har haft det i helgen. Hade inte ens en enda tanke på att uppdatera igår.
Men vi var i alla fall på stan sjukt länge. Ni ska bara veta hur ont i fötterna jag fick... Men kaffe på stureplan piggar upp fötterna ;)
Bild på allt jag köpt i helgen kommer ikväll när jag är hemma.
Vill nästan inte åka härifrån, stockholm är världens bästa stad.
Dock saknar jag alla där hemma också, puss på er ses snart ;)
Nu ska jag börja packa !
Hörs sedan !
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0