summer paradise

Hej där !
 
Igår hade jag och Molly det väldigt väldigt stressigt. Kom huuuur mycket folk som helst och köpte jordgubbar. Han inte ens äta typ... och vi var där i 10 och en halv timme istället för 8 timmar? Hur sjukt..!?
 
Molly sov ju som sagt här sedan. Vi somnade på bussen på väg hem igår också.. men vi köpte med oss glass och annat gott som vi myste med framför en film innan vi somnade. Tack för dagen,  kvällen och natten gummsan. Puss
 
Imorse for hon till jobbet, strax efter att hon dragit så åt jag frukost innan jag och mamma och Leon stack på en timmes powerwalk. Behövdes !!
När vi kom hem åt vi lunch innan jag hoppade ner i badet.
 
Nu är jag ren och fräsh inför kvällen. Blir utgång med massa pojkar. Blir super bra !
 
Här får ni massa bilder från igår och idag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0