min dag

Tänkte berätta lite om min dag idag. Med både bilder och text.
 
Började med konfa i drygt 7,5 timmar. Gick snabbare idag än igår. Vi fotade även idag. Hoppas på bra bilder, annars blir jag ännu mer less än vad jag redan är idag.
 
Efter konfan åkte jag hem till mammsen, busade med Leon och sådär. Sedan följde jag med farmor och brorsorna på restaurang. Blev sallad för min del ;)
 
Strax efter det åkte jag till Jesper och var där med några stycken tills typ halv 11 då jag inte orkade mer. Är less och trött.
 
Nu är jag i alla fall hemma och ska strax koka te och sedan sova. Imorgon är det konfa. Dessutom ska vi sova över där.. 
 
Massa bilder nu då!
 
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0