Lyckad midsommar!

Godkväll !
 
Förlåt för dålig uppdatering, Men jag antar att ni förstår varför. 
 
Igår hade vi det super trevligt. Mycket skratt, och god mat. Mummsigt ! 
Idag har jag haft det väldigt bra också. Började med en morgonpromenad i solen med världens bästa farmor. Sedan åt vi sallad och efter det hoppade jag ner i badet. Sen drog jag till tobbe och var där till kvart i fem ungefär då jag cyklade tillbaka till farmor för att äta middag. Efter middagen mötte jag upp världens bästavän och vi hade en underbar kväll. Skrattade bland annat så tårarna rann och pratade om allt. Älskade älskade vännen. Min solstråle.
 
Har så sjukt mycket bilder från det senaste dagarna som jag inte visat er. Så här kommer några av de.
Vi hörs imorgon (senare idag). Konfimerar mig ju imorgon ( idag ). Så uppdateringen lär ju inte bli den bästa då heller. Men vi hörs något i alla fall!
 
puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0