Leon och josefine dag

Hej mina kära läsare !
Hoppade över skolan idag. Hade bara klättring, och Leon behövde barnvakt. Klart jag ställer upp!
Leon har sovit fyra gånger tror jag.. I vagnen när vi var ute på en morgonpromenad, i min säng, i soffan(i min famn), och inne hos mathias i soffan i min famn.
Lillgubben har feber. Men han är glad och sprallig ändå. Tur det!
Har rensat garderoben, och grovstädat mitt rum också. Ska dessutom snart städa på toaletten.
Senare ikväll får vi se vad som händer. Funderar på att ta en springtur eller en stund på gymmet här hemma. Men vi får se.
Haha, det var rätt roligt på promenaden imorse. För jag gick förbi några kossor. Och så fort jag kollade på dom blängde allihopa surt tillbaka på mig. Exakt alla. Någon fnyste också åt mig.. kunde inte hålla mig för skratt ! Hehe..
Hoppas ni haft en bra dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0