Chilldag

Goddagens !
Sitter i farfars fliströja, och farmors mysbyxor hemma hos pappa och har precis packat allt. Åker till mammsen igen ikväll.
Hade en grym kväll igår, började med att jag mötte upp några pojkar i odensala. Efter en stund kom Anja. Då gick vi in till ica och köpte varsin ben & jerry´s. Efter det drog vi hem till en av pojkarna. Efter en stund kom det fler och fler. Efter någon timme gick vi ut, in till skogen och in till ett vindskydd. I vindskyddet hade vi bland annat allsång. Haha så himla kul hade vi. Vi satt där inne i minst en timme? I spöregn och typ minusgrader jag, Anja och ett gäng till cyklarna till en annan pojke. Där satt vi på en skräckfilm och bara myste till klockan ett i natt. Var dyngsur och kall. Men fick te och torra kläder när jag kom hem till farmor.
Vilken kväll säger jag bara. Tack till alla som gjorde den så bra! ♥
När jag kommer hem till mamma sedan, så ska jag packa upp. Fixa lite. Sedan lägga mig i ett varmt bad och bara fresha till mig.
Hoppas det är bra med er så hörs vi imorgon !
kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0