jaha.. då var det över igen då..

Förns nu har jag insett att vi aldrig mer kommer träffa dessa underbara människor. Jo, visst kommer några komma tillbaka nästa år.. Men alla andra... 
 
För er som inte fattat det än så for vi till borlänge igår och kom hem för bara någon timme sedan. Vi har haft uuuuuunderbart. Mer än underbart. Obeskrivligt..
Det betydde allt att få träffa pojkarna igen. Och jag skulle kunna göra allt för att få träffa dom snart igen alltså... 
 
jag är supertrötttt... så jag ska försöka sova några timmar innan jag kliver upp och bloggar igen.
 
 
här får ni massa bilder i alla fall!
 

Kommentarer
Postat av: AMANDA

sv: Ja den filmen var jättebra! Stort tips :D

2012-07-13 @ 13:49:43
URL: http://amandaavebjork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0