En av de bästa kvällarna i mitt liv

Godkväll!
Sitter i min säng och har just gjort klart ett hemprov som handlade om droger. Kan nu pusta ut och blogga lite.
Hade en riktigt underbar kväll igår. Först drog jag till Carro där hon och Emelie var. Vi pratade, myste på och lyssnade på musik. Sedan drog vi in till stan, kollade på bio New years eve hette den. Grymt bra! Sedan när den var slut så gick vi till donken där Jesper, Johan, Julia och Robin A var. Så då var vi med dom tills farmor kom och hämtade mig , jesper, johan och skjutsade hem dom.
Sov som sagt sedan hos farmor.
Imorse vaknade jag runt halv tio. Klev upp åt frukost och fixade mig. Sedan kom Tobias och Emma och vi fortsatte sedan mot Odenvallen där det var bandymatch. Hade jätteroligt som alltid med de där två. När matchen var slut gick vi först till Statoil, köpte en varsin glass och fortsatte sedan färden till ica. vi gick in där för att vi frös så mycket och sedan bestämde vi oss för att vi skulle käka chokladfondue. Så vi köpte ingredienserna och gick sedan hem till Tobias och svullade. Himmmmmelllskt gott var det :)
Sedan hängde vi där ganska länge, och sedan kom Robin N . Vi myste och busade på som alltid.
Sedan gick Emma hem till sig och Jag och Robin började gå hem mot oss. Sedan så gick jag hem till mig och Robin hem till sig.
När jag kom hem så åt jag lite snabbt och gick sedan ut med Emma. Har aldrig haft en sådan underbar kväll på länge som jag hade nu ikväll. Orkar inte ta allt men kvällen slutade i alla fall med knallblöta kläder och istappar i håret. Haha muppar vi är.
Direkt när jag kom hem så hoppade jag i ett kokhett bad och sedan satte jag igång med pluggeriet och nu är jag här.
Imorgon åker jag till pappa, och förmodligen så får jag min 4s imorgon eller på tisdag !
Bilder och så kommer imorgon, nu ska jag sova.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0