People call it valentines day, i call it tuesday

Godmorgon !
Just nu dricker jag mitt  morgonkaffe, och ska snart gå upp och fixa mig lite.
Somnade med tofs i håret igår.. undra hur det ser ut när jag ska ta ut tofsen..
Idag efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer. Eller jo, ska vara barnvakt åt Leon några/någon timme på stan. Går nog bra, som vanligt :)
Men ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. kanske blir det gården, kanske blir det plugg.... åh, orkar inte ens tänka på skolan just nu... ;(
Bjuder på några bilder jag tog i söndags ! :)
Funderar på om jag ska göra något med mitt hår snart. Det är ju så tråkigt just nu.. Inte jätteslitet men bara tråkigt tycker jag...
Aja, vi hörs senare idag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0