lördag

Hejsan !
Kom hem för ett tag sedan, har varit på stan idag med Emma, pratat, fikat, kollat på kläder, skrattat osv. Daniel och Filip kom även ett tag och gick runt med oss. Muppar är vi allihopa.
Kvart över 4 så tog jag bussen hem. Julia hoppade även på samma buss, för hon skulle till dvärsätt till sin bonuspappa :)
Sov hos Julia inatt, vi kom hem till henne runt 1. Fikade lite och sedan satt vi på en skräckfilm men somnade dock nästan direkt.
Konserten igår var jättebra tycker jag. Det var Jag, Julia, Kusin, Mamma, Petra, Camilla och Petras kompis som for dit. Trevligt !
Efter konserten så drog vi på statoil och köpte godis sedan stack jag och Jullan till Gården och var där tills tolv då det stängde. Sedan tog vi nattbussen som gick kvart över tolv, men den kom inte till odensala förrän tjugo i så jag frös nästan ihjäl.
Vet inte om jag orkar dra ut ikväll, är otroligt trött och ska snart hoppa ner i ett varmt bad och bara koppla av. Men kanske sover hos Emma ikväll !
Fick en kommentar där det stod att jag skulle lägga ut och visa hur mitt nya hus ser ut. Men det får bli om ett tag för just nu är allt bara huller om buller, förutom köket typ. men ja, jag ska visa !
Hörs !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0