Bad update guys... i´m so sorry..

Godmorgon !
Sitter på skolan nu, har NO om en stund. Passar på att blogga lite innan jag börjar, då uppdatering inte är den bästa nu för tiden. Men jag har bara inte orkat, plus att jag inte haft så mycket tid. då jag kommer hem runt 9-10 varje dag. Inte varje dag, men oftast.
Dagen började inte så bra, min spegel gick sönder. fml
Idag efter skolan ska jag till min mormor och kanske äta något. Sedan ska jag och Emma på gården innan vår dans börjar.
Vi var på gården igår kväll också. Trevligt !
i och för sig var vi där på dagen också, men då dansade vi bara. För er som inte visste det så ska vi, några tjejor på gården.. Dizzydancers heter vi, vi ska dansa och gå modevisning på We speak music ! kommer bli hur najs som helst. Btw, det var jag som kom på namnet Dizzydancers, haha ;)
vi hörs imorgon eller sent ikväll.
puss¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0