svar på tal

hej! jätte fin blogg :) har du något bra tips på hur man kan gå ner i vikt snabbt typ? har nämligen inte tillgång till gym! är det ända du gör springa och göra övningar eller gör du något mer? vill ha smalare ben och platt mage! haha tack för svar på förhand!
 

Tack så mycket ! 
Jag går aldrig på gym! Jag springer, powerwalkar och promenerar . Försöker även träna magen så ofta jag kan och orkar. Jag vill också ha smalare ben och platt mage. Men det är sjukt svårt och det krävs massor med tålamod. 
Ett tips som alla som går/gått ner i vikt tipsar om. Är att äta mindre, men oftare. Man ska inte sluta äta. Man ska istället äta oftare, mindre men framför allt nyttigare ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0