Onsdag

Godmorgon !
 
Idag är det onsdag. Vilket betyder att skolan börjar om 5 dagar. Hur ska man reagera egentligen? Jag brukar lägga mig på golvet och deppa ihop helt när jag har hör ordet "skolan". Men nu det senaste dagarna känns det som om jag är helt tom. Vet inte vad jag ska säga eller göra. 
På ett sätt längtar jag faktiskt till skolan, man får träffa klasskompisarna igen och man har något att göra varje dag ! 
 
Dansen börjar också nästa vecka.
Jag dansar tisdag 20:30
                 Onsdag 20:30
                 Torsdag 20:30
                  Söndag 14:00
 
ska även göra upp ett träningsschema så jag vet vad jag ska träna på måndagar. Fredag och  Lördag får bli vilodagar! nu jävlar kommer du bli fit josse ! Haha :)
 
Just nu sitter jag i alla fall med en latte, kollar mejlen, vaknar lite osv. 
Vet inte riktigt hur dagen kommer att se ut. Men jag ska i alla fall ut på en powerwalk, får se om jag tar med mig pom pom i vagnen. åker kanske inte till stan också. Vi får se !
 
saknar min ängel obeskrivligt mycket...
 
ha det bra så länge !
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0