kaos

Mitt liv är lite kaos just nu.
Händer nya dåliga saker hela tiden. Men nu har jag i alla fall ork att blogga lite.
Tänkte berätta lite om de senaste dagarna.
 
I torsdags drog jag till carro, där teresia, jag hon och julia fixade oss. Sedan drog vi till mange. 
Slutade i kaos. Men fick skjuts hem av teo på moppen.. så var väl hemma vid två tror jag..
 
I fredags åkte jag iväg, åkte till stugan med mammsen och Leon. Så sjukt skönt att bara få komma iväg och andas...  dock skulle jag behövt stanna där då allt bara blir värre och värre nu. 
 
Sov hos mamma i fredags också, vi myste hela kvällen med choklad framför teven. Underbara mammsen!
Och igår när vi vaknade stack ja ut på en powerwalk och mamma på en springrunda. Powerwalkade i 40 minuter,  gick lite snabbare än vad jag brukar. Brukar ta 50 minuter men aja. Haha..
Sedan var jag med mamma och Leon hela dagen, vi var på dollarstore köpte lite saker som behövdes. Sedan stack vi hem till henne. Tog och gjorde oss lite fika också satte vi oss på verandan i solen. 
Sedan kom pappa och Joakim och hämtade mig. Så drog vi till Marité och åt middag. Underbar ceasarsallad! 
Sedan bara för att vara ännu lite mer onyttig så köpte vi med oss ben &jerry´soch hyrde tre filmer. 
Gosade ner oss framför teven och sedan somnade vi.
 
Så har min helg sett ut.
Denna dagen kommer nog se ut så att på förmiddagen har jag ingen aning vad som händer. Men ska i alla fall grilla med några släktingar hos mormor ikväll. Sedan sover jag hos kusin.
 
Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0