you are the one that I need, the one that I love, you are my everything

godkväll!
Har haft en riktigt mysig dag idag ! Jag har varit på superbra humör, älskar sådana dagar verkligen ! :)
Började dagen med att åka in på stan med bästavännen. Vi gick runt, jag köpte ett par tights ( behövdes !! ) och sedan gick vi bara runt, snackade, skrattade, myste, provade och ja ni vet .. Tack för dagen älsklings gumman.
Vi åkte hem till mig vid halv 3 tiden, och då bestämde vi oss för att träna en stund. Så vi gick ner till gymmet och hårdtränade. Kändes väldigt bra efter måste jag säga :)
Runt sex tiden tog vi bussen in till stan och sedan vidare till Jesper. Och där var vi till runt 8 då han skulle på bio, julia hem och jag hem. Så jag åkte ner med Jesper och CO till stan och var där med dom ett tag innan min kom. Runt 21:20.
När jag kom hem blev jag bjuden på paj och te. Men puss vad bra min dag varit. Wehåå !
Imorgon kommer bästa hit igen och vi ska träna, mysa och leva livet.
Hörs imorgon någonting !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0