Om My way home

Sitter på bussen nu, påväg hem.
Direkt efter skolan idag åkte jag till Emma , vi myste med glass och tv. Sedan gick vi till gården, där åt vi lite popcorn och sedan kom det en tjej som varit med i modelljakten. Hon berättade lite om det och sig själv. Väldigt intressant !
Sedan hade jag det allmänt trevligt med mina vänner, som alltid .

När jag kommer hem nu, blir det träning och stretching . Från och med imorgon och 2 veckor fram över ska jag äta bättre . Börjar igen lite smått, vill inte att det ska gå så fort .. För jag vet att när man väl intalat sig själv till att sluta äta onyttigt är det lätt att det går över styr och det vill jag inte vara med om ...

Vi hörs !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0