I min rosa mysdress - frågestund

Godmorgon lovers !
Är hemma idag också, vaknade klockan fyra inatt av världens huvudvärk och ont i bröstkorgen. Somnade inte förrän sex sedan så jag är dessutom hur trött som helst. Men jag vaknad halv 8 och kunde inte somna om. Tur att jag har bloggen !
Idag kommer jag att köra igång med en frågestund, så det är bara att fråga på från och med nu! Frågestunden håller på till klockan 20:00 ikväll.
Sitter och dricker te dessutom. Brukar hjälpa mot förkylning !
Hörs om ett tag !
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du oskuld? (inte så farlig fråga! )

vad är det du hatar mest med dig själv?

din största tabbe ?

första kärlek?



2012-04-03 @ 08:50:20
Postat av: amalia

vad tycker du om min blogg? :)

ska vi ha länkbyte?

vilket är ditt favorit program på tv? :)

/ Lalah :D <3

2012-04-03 @ 09:40:55
URL: http://lalahh.blogg.se/
Postat av: bexollila.

läser dina föräldrar din blogg ?

2012-04-03 @ 09:42:36
URL: http://nattstad.se/bexollila
Postat av: Ronja

-Favorit mat?

-Om du fick önska dig vad om helst i hela världen, vad skulle det då vara?

-Hur vill du att din kille ska vara?

-Vad är du rädd för?

-Gillar du minigrisar? :')

2012-04-03 @ 09:54:20
URL: http://ronjaas.webblogg.se/
Postat av: elin

vad använder du för ansiktsprodukter och vart köper du dom?

vad använder du för smink?

ditt bästa skönhetstips?

2012-04-03 @ 16:03:25
Postat av: ;)

Hur länge har du dansat?

Vilken är din favoritblogg?

Hur många pojkvänner har du haft?

2012-04-03 @ 18:08:07
Postat av: Hannah :)

Hur lång är du? Vilka bloggar läser du? Favoritfilm? :)

Grym blogg! Puss ❤

2012-04-03 @ 18:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0