att sova gott

Godkväll!
Lovade ju er att visa bilder från igår/inatt. Så lite bilder kommer i detta inlägg. Men först ska jag berätta lite om dagen.
Direkt när jag kom hem imorse så duschade jag, bloggade osv. Sedan somnade jag på 3 minuter när jag la mig i sängen. Sov till runt 1 tiden då pappa väckte mig och vi åkte till farmor på lunch. Sov en stund där också efter maten. Hos farmor åt vi, fikade, spelade kort, skrattade osv. Mycket härlig dag hittils, förutom att jag är dödstrött.
Om ett tag blir det att gå till olearys för att kolla på fotboll och äta god mat. Är dock otroligt mätt just nu.
Finally, bilderna !
Vi gick på statoil och köpte glass och kaffe också mitt i natten. Haha, så gott !
söt robin !
Kimmie imorse :)
Vi hörs !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0