Jag levde I en film och du var huvudrollen I den

Godmorgon mina sötá läsare.
Vi hade väldans trevligt igår kväll.
Slutade med att ja minst 25 personer var vid mig. Lite kul är det ju.
Blev aldrig att vi sov hemma hos mig, utan vi sov hos Jesper i stället.
Men gick hem tidigt idag för att städa upp lite från igår!
Just nu sitter jag med en kaffekopp som tyvärr är slut. Jag är hungrig men för hungrig för att äta något... ?
Blev inga bilder alls igår, jo en konstig bild som jag bjuder på!
Vet inte riktigt vad vi gör på bilden, men skulle kunna tänka mig att vi spelade Wordfeud, för det var något vi gjorde nästan hela kvällen igår.
Idag blir det dans och kanske fotboll. Min lillebrorsas fotbollslag har en så kallad " föräldra match ". Då möter föräldrarna och syskonen deras lag i fotboll. Kan ju bli kul, jag suger på fotboll !
Vi hörs något mer idag !
och hurrenini, tryck F5 för jag har ny header!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0