Iris Garbo. Världens underbaraste hund ♥

Tårarna är många när jag skriver det här.
Jag kommer ALDRIG glömma Iris. Iris är den finaste hunden som finns. Hon är så snäll. Så fantastiskt unik. Så oskyldig. När man kollar in i hennes ögon ser man bara kärlek. Hon vill bara väl. Det enda hon vill är att alla ska må bra.
Jag minns när jag träffade Iris för första gången. Iris var lite blyg, men när hon bott hos mig ett tag blev hon lite mer frammåt och det visade sig att hon kunde bli riktigt busig. Vi brukade gå ut på gården och jaga varandra. När jag stannade för att bära upp henne brukade hon lägga sig på rygg och visa att hon ville att jag skulle klia henne på magen.  När hon var lös och sprang iväg en liten bit fick jag se hennes små glädjeskutt. Hur lycklig hon var ! Jag brukade skratta och sedan ropa på henne och Iris kom tillbaka lika snabbt som hon sprungit iväg. Hon slickade mig i ansiktet och fick mig att känna mig speciell. Hur mycket kan en hund älska en människa egentligen?
På nätterna så låg vi alltid brevid varandra på rygg och under täcket. Jag brukade berätta allt som hänt och hon bara låg där och lyssnade. En sådan vän borde alla ha  ♥
När jag var ledsen slickade hon mig alltid i örat och försökte få mig att skratta. Just nu gråter jag glädjetårar. Jag har aldrig älskat ett djur så mycket som jag älskar Iris.  Hon är min bästavän, och det kommer hon alltid att vara.
Du har det så underbart bra nu och jag är så glad för din skull. Vi träffas nästan aldrig längre. Men jag kommer aldrig glömma bort dig.
Varje gång jag ser dig får jag en lyckorusning och nästan varje gång är jag nära på att börja gråta. Du blir lika glad du. Du känner alltid igen mig, och det gör mig så otroooligt lycklig.
Jag älskar dig Iris. Glöm aldrig bort det. Du är verkligen speciell. Och jag önskar att du kunde se vad jag skriver just nu.
Puss världens bästa hund ! ♥

Kommentarer
Postat av: cristofer

Tårarna rinner när jag läser det. Förstår hur jobbigt det är att skiljas från sin lilla älskling. Hoppas du och Iris får träffa varandra ofta.

2011-11-16 @ 18:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0