Breaking dawn

Godkväll!
Kom hem runt halv 9.
Direkt efter skolan åkte jag till kusin. Vi pratade som aldrig förr, och man har alltid bra pratstunder med den där bruden ! Älskar dig
Efter ett tag gick vi upp till vovvarna och tog ut dem på en prommis. Saknat dem som en galning :')
Här är lite bilder vi tog !
Vi har dessutom varit på bio ikväll.
Och tro det eller ej men vi såg faktiskt twilight - breaking dawn. Alltså jag har alltid varit emot twilight. Även fast jag inte sett en enda film förut. Men jag kan säga er att Breaking dawn var en av dom bästa filmerna jag någonsin sett. Lovar er det på heder och samvete...
Nu ska jag fixa lite inför skolan imorgon och sedan blir det sova.
Hörs imorgon..
PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig så otroligt mycket med,..

mhm tiden har gått fort, det kanske inte går att göra någonting åt med du kommer aldrig försvinna ut ur mitt liv, du sitter alltid inne långt inne i mitt hjärta.

men kan fortfarande inte tänka mig mitt liv utan dig.



idag va jag på gården i torvalla och då frågade josef varför vi bråka... jag berättade inte med jag berättade bara att vi bråka så jävla mycket just nu och typ inte vänner längre..

han bah: men va, ni som alltid har varit kompisar.. men va!!!

jag bah: mm

han blev as ledsen typ! men men vad ska man säga

2011-11-17 @ 21:36:21
URL: http://juliaaoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0