bad update!

Vet att det har varit dålig uppdatering rätt länge nu. Och den enda anledningen till det är att jag har så mycket att göra nu. Så denna vecka kommer det förmodligen inte bli mycket bloggning.
Men men, jag är i alla fall här nu! :)
Är så jävla nöjd efter lördagen !
Kom 6 av 44 stycken, så nu har jag en prick!! Tänk.. jag fick prick efter min första tävling? helt sjukt :''')
Kommer en video sen, på när jag dansar. Vill ni se bilder från tävlingen får ni kolla på facebook.
Jag är dock väldigt trött, vi åkte halv fyra på lördagmorgonen och  kom hem runt 2 på natten. Det var beräknat att vi skulle vara hemma i östersund vid klockan tolv, men efter några omständigheter under hemfärden så kom vi hem två.. haha !
Hade också dans igår gick väldigt bra trots träningsvärken..
Idag har det varit hur varmt som helst.
Jag och Julia gick ner på affärn och köpte glass efter skolan ^^
Bjuder på lite bilder från idag !
Outfiten jag hade på mig på skolan :
bytte sedan till shorts och linne.
åh, älskade väder!
Nu ska jag försöka plugga lite, samtidigt som jag ska försöka hitta lite lämpliga dansuppvisningskläder.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0