Vilken härlig dag, lalalala lalalala lalala.

Det här har varit den underbaraste, och kanske varmaste dagen på flera år må jag säga ! Varit ute hela dagen, brännt mig och ja haft det underbart!
Började med att jag gick o la mig ute på gräsmattan och solade. Brännde mig rejält, så nu, först..så ska ni få se lite bilder där ifrån.
Efter ett tag kom julia dit, vi solade en stund sen drog vi ner till ica o köpte en varsin sallad. Efter det så drog vi ner till storsjön och badade med Tobias och Linn. Here comes the pictures ^^
Efter att vi varit nere vid sjön så gick vi uppåt mot jesper , oliver och robin. Sen drog vi, jag och julia hem till henne och dom andra hem till sig. Sen efter vi hade ätit så drog vi till Pilis, Julia spelade match.
Dom vann med 2-0.
Helt plötsligt började det spöregna där ute, och gud så skönt det var med tanke på att jag brännnnnttt mig så förbannat.
Resan hem var grym ^^
Lite bilder på min bränna :
syns inte så bra på sista bilden, men det är mycket värre i verkligheten.
Nu ska jag göra mig lite kaffe och sätta mig ute på balkongen med en tidning, och mysa!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0