sommarlov!

sommarlov !
Åh nu har jag sommarlov.
Dagen började med att vi "sparkade" ut alla nior. bilder kommer.
Sen drog alla ner på stan och åt lunch. Jag och mikaela köpte sallad och satt oss på stortorget . Bilder kommer
Efter ett tag kom denise, hon köpte en kavaj och en byxdress. Och jag köpte ett linne och en magtröja. bilder kommer.
Efter stan drog vi till denise, och åt pannkaka. sen drog vi på gården och hade det sjukt underbart. helt sjukt hur varmt det är, sommar på högsta nivå. Bilder kommer!
Nu är jag hos bästavän, sover här inatt. Jag är lite ledsen, och vill ha min lilla ängels tröst!
Imorgon ska jag kolla på deras skolavslutning. kommer fota masor ! :)
Nu ska vi sova, eller mysa i alla fall!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0