på promenad genom odensala

Hej :)
Jag och farmor har varit ute på promenad . Och kom in för en stund sen. Jätte varmt ute, dock lite mulet och bara några minuter då solen är framme. Men men, sommaren kommer väll !
Jag och Farmor har som sagt varit på lillänge idag och shoppat. Jag fick med mig en jätte söt tunika, och 2 par skor, medan farnor kom hem med 4 tröjor, ett par byxor, och två par skor. Jag hjälpte henne att hitta lite nya kläder, och vips så hade hon fyllt på garderoben med lite nytt och fräscht ! ^^
Sallad har vi ätit också ! :)
Nu ska vi spela lite kort igen. Sen bär det av ner mot stan till pappa, då lär jag väl packa ihop alla saker. Och sedan dra mig mot mammsen.
Vi höres !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0