dagen :

Godmorgon !
Vaknade tidigt idag, inte sådär jätte pigg eftersom vi la oss sent igår. Aja..
Idag blir det lillänge, vi får väl se om det blir nå fynd. Efter lillänge drar vi nog till gammelfarmor.
Ikväll åker jag till mammsen. Lär väll få sova på golvet elle nåt eftersom min säng är borta. Nej men det löser sig nog.
Kommer självklart att visa bilder senare, när allt är klart. Fast vi ska ju tapetsera om, också. Men det kommer inte bli nu till veckan direkt... Så det är ju inte helt klart !
På tal om inte helt klart, ja vill göra om min design. Den är bara slarvgjord och tråkigt.. men det gäller ju att ha orken till just detta också, och det är just det jag inte har. Ska försöka kirra någon duktig photoshopare, typ Emelie. Tryck HÄR för att komma till hennes blogg.
Nä, nu blev det här inlägget relativt långt. Så jag kanske inte ska babbla på så mycket mer ...
Önskar er i alla fall en underbar dag !
Puss


En bild från när jag var med Filip och TokMoa ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0