100% molnighet

Godmorgon sötnosisar ♥

Idag ( enligt min mobil ) ska det vara 100% molnighet. Jag sticker ut och solar i alla fall :) '

Nej, men idag ska jag faktiskt hjälpa till med mitt rum hos mammi, rensa lådor osv. Vi har faktiskt gjort klart det mesta. Packat ner massor av saker i kartonger, och när jag gick till farmor igår så fortsatte mamma och Mathias att ta ner min våningssäng. Känns skönt att jag ska få en 120 säng, orkar inte med våningssängar längre... ;)
Sen när allt är klart i mitt rum, gäller det ju för jakob att rensa hans rum. Han är liksom inte lika , med det här så ja han är lite sur. Men shit the same, JAG får ju ett större rum. Och det är jag faktiskt värd.... :O

Hoppas ni får en bra dag.

vi hörs så länge !

Puss hej ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0