viva la fiesta, viva la noche

Godmorgon!
Är trött och seg idag, men jag ska vara med min kära vän Denise. Hon ska åka bort idag så jag ska följa med henne till tåget och allt. Älskar dig min ängel
Nu kommer bilder från kvällen hos denise!

och bild på outfiten :
innan jag sminkade mig :
med smink:
angående smyckena jag hade hos denise..
Jag fick en ring och ett halsband av pappa för att jag var snäll och köpte frukost åt oss i onsdags ;)
Dom är från snö of sweden
Nu ska jag dra mig mot rummet och fixa mig, sen försöka få tag på denise och se vad vi ska hitta på idag !
Ha det bäst.
puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad har du för systemkamera? ;) ♥

2011-07-16 @ 00:04:43
URL: http://sarskild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0