välkommen in

vädret har gått och blivit dåligare. Min snuva har blivit dåligare. Min bok blev dåligare..
så nu ska jag trösta mig med ett inlägg :)
har glömt att visa bilderna från när Jonathan fyllde år,  från kalaset med släkten, från när jag sov hos julias moster, och ja outfit bilder .
Men nu, när jag har tid och lust.. så ska ni få se exakt alla bilder :)
Vi börjar med när Jonathan fyllde år !
och nu bilderna från kalasten med släkten !
här kommer lite bilder från i onsdags då jag och Julia åkte ner på stan ( stråket en sväng ) och sedan sov hos hennes moster !
Och nu kommer en bild på outfiten jag hade igår, och bild på tröjorna som jag och Julia köpte ^^
fast jag bytte byxor, till ett par jeans !
så nu är det nog med bilder !
Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag stänga av datorn.. fixa lite här hemma och sedan försöka somna i en hyffsat bra tid !
ppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0