födelsedag om 4 dagar?!?!?

Kan inte fatta att tiden går så fort, kändes som om jag fyllde tretton igår ? Och på tisdag fyller jag fjorton ! Och på Söndag fyller min storebror 18 år. Heerregud, tiden bara rusar iväg. Och om 3 dagar börjar STORSJÖCUPEN ! Längtar som en tok för att få träffa dom jag lärde känna under förra storsjöcupen :'D
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle igentligen vara med Fredrik och Hugo men tror inte jag orkar åka till ångsta idag.. ikväll ska i alla fall jag och Julia sova i husbil med Jesper, och säkert fler.. Tror i alla fall att vi ska det !
Min frukost
Nu ska jag pallra mig iväg till garderoben och kirra lite kläder som jag ska ha idag!
Vi höres ^^
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0