Videoinlägg, blogghjälp?

Fick mejl förra veckan om att jag skulle göra videoinlägg och visa hur man gör för att andra textfärgen i alla inlägg, och hur man flyttar upp, eller ner menyn.
Så^^
Hoppas ni fattar, suger på att videoblogga som ni vet.
Flytta upp eller ner menyn ( kom ihåg att om ni ska flytta upp menyn t.ex , så behöver ni inte ha 350px, ni får testa er fram egentligen,beroende på vad ni har för design, men jag hade 350 innan jag flyttade ner menyn) :
flytta ner menyn: margin-top : -0px
flytta upp menyn margin-top : - 350px
Ändra textfärg i alla inläggen:
Först och främst måste ni gå in på denna sida.
Och kopiera den kod som står bredvid den färgen ni vill ha på texten.
Och seda går ni in i eran stilmall och letar upp kodavsnittet /** post´s body text **/.
Och under den ser ni att det står font-family också vidare, leta upp color och klistra sedan in koden där.
kolla exemplet här:
Jag gjorde en video men den sög så jag skrev  istället.

Kommentarer
Postat av: Carmen - foto&design

Nu har jag frågestund, kolla gärna in och ställ en liten fråga! :)

2011-01-04 @ 20:56:28
URL: http://hooncarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0