Myshelg..

Tjenare.
Vaknade för en stund sen, Julia slaggade här inatt.
Igår kväll var vi först på stan, sen åkte vi hem, sedan vidare till GB, sedan vidare igen till carro.
Vi kollade på film, och myste.
Det var jag, Carro, Julia, samuel & Max.
Vi åkte hem ganska så sent, fick skjuts hem av min otroligt snälla farmor.
Tack för dagen & kvällen carro och ni andra.
Idag vet jag faktiskt inte vad som händer, men jag ska i alla fall duscha om ett tag!
Vi hörs senare, då kanske även dagens outfit kommer upp.
Hoppas ni har det bra, så hörs vi senare.
puss
vill ha sommar nu,

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar dig med,

jag vill följa med på bio men jag vill inte svika emilia, men vi kan hitta på någon någon mer gång såklart, puss älskar dig

2011-01-15 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0