Tisdagen den 8 februari 2011!

Hej hej ! :)
har nyss ätit lite, somnade en stund idag så jag glömde bort att jag skulle visa lite bilder jag fotat. Men så ni får dom nu :)
måste ha på ganska dålig upplösning på bilderna jag laddar upp, annars krånglar internet..
underbart väder !
det är sjukt mycket snö utanför fönstret!
C-vitamin funkar alltid när man är sjuk :)
nej nu ska jag krypa ner under täcket igen och sova tills imorgon. För imorgon ska jag på skolan har jag bestämt, har prov på torsdag, och tror ni jag har tränat någonting?
nej!
pusshej

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej, bra :)

2011-02-08 @ 20:06:38
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0