Snön ligger tjock på taken ♥

Godmorgon! Eller goddag !
Jag och Julia vaknade runt 10. Hon har åkt ner på stan med sin mormor nu och jag har storstädat hela rummet. Till och med bytt sängkläder, haha brukar vara mamma som gör det :)
Jag och Julia fotade några bilder igår. Här kommer de ! ♥
Lillgubben myste med mig och Julia imorse ♥
Lovade er att visa vad jag köpte igår på stan också. Bara tre plagg men behöver som inte någonting just nu..
En vit långärmad tröja - mitt vita linne som är samma modell är urtvättat och fult och det fanns inget sånt linne kvar på bikbok så det fick bli en tröja istället :)
ett grått linne
en ny bandeu - den andra är grymt för liten...
nu ska jag hoppa in i duschen !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0