Släkten från schweiz.

Hej hej !
Tog mig ett bad för en stund sen.
Släkten från Schweiz var här och åt middag idag, väldigt trevligt.
Det är begravning imorgon åt gammelmorfar, så dom är här!
Glömde ta kort på alla, men ni får bild på Martin ( pappa Jaray ), Peter ( sonen Jaray ) och en bild på Lisen ( ena dottern Jaray ). Tog en bild på henne från hennes facebook :)
Pappa och Sonen Jaray
Lisen :)
Va som sagt på stan idag med Mor min och lillebror, va bl.a in på banken också köpte jag några saker från apoteket.
Vi var aldrig till elgiganten och hämtade ut mina bilder. Får bli en annan gång.
Nu ska jag välja ut ´kläder till imorgon.
Men vi hörs något imorgon, då även svar på frågestunden kommer.. haha hinner aldrig med den ;)
pusshej

Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul att ha släkt där:D

2011-08-19 @ 09:07:54
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-08-19 @ 11:22:13
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0