det är kö från gatan upp till hallen

Hejsan !
Fick en söt liten kommentar idag som jag tänkte svara på nu lite snabbt..
svar : Jag ska videoblogga någon dag. Det lovar jag! Men just nu har jag ingen röst, så det får bli senare.. kram
______________________________________________________________________________________________
Vi kom hem från "bil utflykten " för en stund sedan. Vi åkte till Bystugan på Rödön och fikade. Jätte mysigt. Och bra väder är det! Mår lite bättre, men ett tag där på Rödön så kändes det som om jag hade feber.. aja. Life goes on :)
Nu kommer massor av bilder från dagen !
fattar inte varför just jag drabbats av denna satans förkylning?
Bara för det så bjuder jag på en upppiggande låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0