aldrig mer

Jag är så vidrigt trött säger jag bara.
Aldrig mer forsaleden med skolan, natten och vägen hem var verkligen det värsta som hänt mig. Annars var det toppen !
Bilder kommer senare idag efter skolan.
Vi har sovmorgon till tio idag, men jag ska till tandläkaren klockan tio så jag börjar skolan lite senare ändå :)
Idag har jag bara på mig myskläder. Men alltså jag orkar inte göra ett piss känns det som. Igår när jag kom hem till pappa ( runt 9 ) rengjorde jag naveln sen somnade jag på direkten !
Jag orkar inte ens starta kameran och ta kort på den äckligt sköna outfiten idag. Så ni får en webbcam bild ♥
Nu ska jag ta och göra mig lite frukost, sedan fixa mig så gott jag kan. Och sedan börja gå upp mot tandläkarn.
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0