svar

jo, tänkte göra det nu ^^
Det började med att jag fick sätta på mig en hjälm och hörselkåpa. Eftersom jag åkte med en "paramotor" tror jag det hette, och det låter ganska mycket så var man tvungen att ha skydd.

Jag fick sedan sätta mig i själva "bilen" . Jag började bli ganska nervös då, för jag såg framför mig hur motorn skulle stanna och vi skulle falla rakt ner på isen. men såklart hände det inte ;)




sen startade vi.. mitt hjärta hoppade som tusan !




Den känslan av att sitta där uppe i luften, och se över det vackra Åre, går inte att förklara ! En underbar känsla, som jag aldrig kommer glömma. Kanske första och sista gången jag flög, men aldrig att jag glömmer det !

Vi var uppe i luften i kanske 7 minuter. Sen var det dags för att landa..





Ja, alla ni som får möjlighet att flyga med skärmflyg, GÖR DET !

___________________________________________________________________________________________


Kom nyss in frpn att ha varit ute med bl.a , jesper, julia, robin , robin och Jens. Träffade även Emelie, Emma, Matilda, och Linn och några fler.

Rolig kväll, och imorgon blir det lika roligt tror jag :)

vi hörs imorn!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0