svar på frågestunden

Här kommer svaren från frågestunden:

JAG om Frågestund !:
brukar du slicka fitta, eller bara suga min stora snopp?
svar: HAHA, tyvärr inget av det ^^




mums om Frågestund !:
brukar du mensa i dina trosor med mening?
svar: Jag har inte mens så , nej.


HAHA om Frågestund !:
hur ofta brukar du dromma om att du har sex med mig?
du vet nog vem jag är ;)

svar: kanske någon gång ibland..



denduuu om Frågestund !:
kan jag få en hårsnodd av dig?
svar:ja det kan du ! :)


sandra om Frågestund !:
okej :)

vad är det bästa med att vara du?
svar: ingen aning..





din babe om Frågestund !:
vill du ha gruppsex med mig?
sv: skulle inte tro det matilda  :)


Anonym om Frågestund !:
är du oskuld?
sv: japp! :)


Anonym om Frågestund !:
Brukar du pulla?
sv: brukar o brukar... eh.. nja.. HAHA! brukar du eller? :)


matilda om Frågestund !:
hur stor är din snopp? :)
sv: 20 dm  !:)


Linn om Frågestund !:
Gillar du att blogga? ;)
sv: jag älskar att blogga ! :) är nästan beroende...

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: aa jag har 2 hundar och 3 katter :) själv då? :D

2010-09-29 @ 19:37:26
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

ganska omogna frågor, haha?

men sv; dem är sååå söta, vill också ha en sån hund!:D hehe. men ush, jag har ingen aning vad mina katter är, någon bland raser haha. :)

2010-09-29 @ 20:57:35
URL: http://fannypalsson.blogg.se/
Postat av: Lizette

SV: ja.

2010-09-30 @ 01:30:34
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0