Utan vänner, utan liv !

goddagens mina läsare.
Kom nästan nyss hem , sitter och väntar på att min älskling Julia sjödin ska komma.
När hon kommer ska vi dra oss ner på stan, och vara där ett tag innan dansen börjar :)
Jag tycker att det var sjukt tråkigt idag på skolan, kom hem sent igår, somnade kanske inte förrän vid 2, som tur va hade jag sovmorgon, började klockan fem över nio.
Men i alla fall, jag höll nästan på att somna på so´n, och på matten så fattar jag ingenting så att jag  satt o försökte få bort en sak som fastnat i ett sår, i hela en timme satt jag och försökte få bort smutset. ( stavning )

Fick bli ett litet inlägg innan vi drar tänkte jag :)
ha det bra allihopa !
puss
Jag och Maracas från i somras !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0