Hur nöjd som helst!♥

Hej och godkväll ! ♥
Jag har precis kommit hem från ridningen.

Ni anar inte hur nöjd jag är, jag red Indy, ett russ! ♥ 
Hon gick jätte fint, lyssnade på hjälperna och jag kände verkligen hur hon trampade under sig.. hon höjde ryggen och ja det är svårt o beskriva, men sjukt nöjd är jag i alla fall! ♥ 


Ungefär såhär såg det säkert ut ;)

Nu ska jag gå och duscha eller bada.
Funderar på om jag ska bada.. för då kan jag ligga länge med massa bubblor ♥♥♥ 
Men det känns ändå som om jag har mest tid för att duscha..
Aja, får tänka på saken ! ♥ 

Imorgon har jag planerat att kliva upp super tidigt.
Kanske duschar/badar jag då istället..
Försov mig som sagt idag en timme!!
Så jag vill vara lite mer säker imorgon så jag ställer klockan på 10 över fem eller nåt!

Nu vart det ett långt inlägg.
:D

Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Dolly

tack så mkt baby

2010-05-10 @ 22:08:44
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: LORISSA

sv: jag startade den i slutet av mars 2010 :)



Läser och kommenterar ditt inlägg mer ordentligt imorgon, har sådan hemsk migrän just nu..



sleep tight!

2010-05-11 @ 00:14:47
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0