Vinnare av veckansblogg !

Godkväll! :)
nu är det såhär att jag ska presentera veckans blogg för mina läsare.
blev lite tidigare eftersom jag snart ska lägga mig.
spännande !?
Jag tycker det är jätte spännande, för jag ska snart lägga ihop allas röster o se vem som fick mest röster och vart den värdiga vinnaren !
KAN DE VA DU?
Håll tummarna.

för nu ska jag först berätta vilka som leder.
ingen speciell ordning nu.

Martina, joline och emmanesterud ! :)

Vinnaren av veckans blogg.....
ÄR !

tryckhär

Grattis tjejjeeen !
nu har du fått en länk på min blogg och en länkning i detta inlägg.
Du  kommer nu länkas i alla mina inlägg i fyra dagar ! :D
Ha de bra allihopa.
älskar er alla !
puss

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: svarar kommentarer :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

2010-07-31 @ 02:20:50
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: sofia

jag har en hund :) ebba heter hon

2010-07-31 @ 09:16:26
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0